منابع کنکور دکتری مدیریت رسانه (راهنمای جامع)

پس از بازخورد بسیار خوبی که برای نوشتن راهنمای جامع کنکور ارشد به دست آوردم، تصمیم داشتم تا پس از قبولی در دوره دکتری، داوطلبان کنکور دکتری مدیریت رسانه را نیز تنها نگذارم و راهنمای جامعی را تدوین کنم.

با توجه به تمام مشغله هایی که داشتم، روزها و ساعت های زیادی را برای تدوین این راهنمای جامع اختصاص دادم، که به خاطر آن تأخیرهای زیادی را برای انجام پژوهش هایم متحمل شدم. به نظر من کنکور دکتری واقعا ظرافت های بسیار زیادی دارد که همین امر کنکور دکتری را از ارشد به کلی متفاوت کرده است. برای همین نیز در تدوین این راهنما، حساسیت های زیادی به خرج دادم و سعی کردم از جنبه های مختلف به بررسی راه موفقیت در کنکور دکتری مدیریت رسانه بپردازم. بسیاری از توصیه هایی که در این راهنما به شما ارائه شده است، حاصل ماه ها مطالعه سخت کنکوری بنده بوده و توصیه های پژوهشی در این راهنما حاصل سال ها تجربه درسخوانی بنده در رشته مدیریت رسانه دانشگاه تهران بوده است، که هیچ کدام را به همین راحتی ها بدست نیاورده ام. به طور کلی این راهنما، معادل یک جلسه مشاوره خصوصی (بیش از سه ساعت) با بنده می باشد. با این حال، اعتقاد قلبی ام آن است که تهیه کننده این راهنما یک داوطلب فوق حرفه ای است که می خواهد برای تک تک اقداماتش برنامه ای نظام مند داشته باشد.

با جرأت تمام به شما می گویم که توصیه های این راهنما به گونه ای است که با رعایت نکات آن، به راحتی صاحب رتبه تک رقمی و حتی رتبه یک خواهید شد. امیدوارم با تلاشی که خواهید داشت، به هدف والای علمی خود برسید.

سرفصل های کلی این راهنما عبارتند از:

مقدمه

مخاطب این فایل کیست؟

یک توصیه ابتدایی مهم

مسئله هدف­گذاری: چه رتبه­ ای؟ کدام دانشگاه؟ چه دوره ­ای؟

درک مدیریت رسانه: معرفی رویکردهای علمی مهم

نکته بسیار مهم

زمان مناسب شروع

نکاتی در مورد کلاس کنکور دکتری

نقشه جامع سوالات کنکور دکتری مدیریت رسانه

گروه­ های سه­ گانه داوطلبان کنکور دکتری

راهنمایی و منابع در درس زبان

راهنمایی و منابع در درس استعداد تحصیلی

بررسی دروس تخصصی

راهنمایی و منابع در درس آمار و احتمال

مبانی سازمان و مدیریت

مدیریت اسلامی

رفتار سازمانی

مدیریت استراتژیک

نمونه کارنامه دکتری مدیریت رسانه۱۳۹۷

جمع­ بندی

 

نویسنده: افشین امیدی / دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران / رتبه یک کنکور دکتری مدیریت رسانه / رتبه یک کنکور ارشد مدیریت رسانه

تعداد صفحات این راهنما: ۲۵ صفحه

هزینه: ۱۲۵ هزار تومان

توجه: پس از تراکنش موفق، به طور آنی لینک دانلود فایل برایتان ارسال خواهد شد. لذا در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید. همچنین پس از خرید، حتما پوشه اسپم را نیز چک فرمایید.

برای خرید فایل، روی لینک زیر کلیک کنید