کارگاه سازمان های مردم نهاد و استراتژی رسانه ای – تیر ۹۸

خیلی خوشحالم موفق شدم برای اولین بار به کمک موسسه صبح آفرینش شیراز و همچنین حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان (جناب دکتر رضایی)، به عنوان مدرس در کارگاه استراتژی رسانه ای و سازمان های مردم نهاد نقش آفرینی کنم. این سازمان ها اگر چه در کشور از سوی مسئولان توجه کمی را دریافت می کنند، اما نقش بسیار مهمی را در رفع معضلات اجتماعی و همچنین ساخت یک ایرانی بهتر ایفا می نمایند.

از آن جایی که سازمان های مردم نهاد به شدت با مشکلات مالی و محدود بودن حمایت های مالی مواجه هستند، نیاز دارند تا بتوانند تصویر منحصر به فردی را در اذهان عمومی، بخش دولتی و بخش خصوصی ایجاد نمایند. اما این امر مستلزم آشنایی کامل با مبحث استراتژی رسانه ای می باشد. در این کارگاه سعی کردم تا یک دید کلی و استراتژیک نسبت به مبحث تولیدات رسانه ای در ذهن این مدیران و کارمندان عزیز ایجاد نمایم. این که نشان دهم کار رسانه ای تنها یک تولید محتوای ساده نیست و موفقیت در رقابت رسانه ای، به شبکه ای از عوامل پیچیده وابسته است.

سرفصل های مهم این دوره شامل این موارد می شدند: فهم استراتژی رسانه ای، فرایند برنامه ریزی رسانه ای، استراتژی های اقناع مخاطب و درگیرسازی مخاطبان در پلتفرم های دیجیتال.

در پایان جا دارد از زحمات جناب محمد مسعودیان مدیر محترم موسسه صبح آفرینش و همچنین از جناب دکتر رضایی معاونت محترم اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تشکر نمایم که همین توجه آن ها به این مقوله، نشان از دید استراتژیک آن ها به مبحث رسانه دارد. بازتاب خبری این رویداد را می توانید در وبسایت خبرگزاری برنا (لینک) مشاهده نمایید.

با احترام / افشین امیدی

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.

*